donderdag 10 januari 2013

Verbetering easyrider driewiel fiets

Vanmorgen is de fiets opgehaald door Meyra.
Hoop dat het nu wel lukt om de remmerij goed te krijgen.
Om een of andere reden werken de remmen niet meer als met moet zou zijn.
Als dit komt dat ik alleen maar met mijn rechterhand kan remmen weet ik niet echt.
Het zou misschien wel een gedeelte van de oorzaak kunnen zijn.
Ook loopt steeds de ketting van het tandwiel af, als de ketting op de juiste spanning is, gaat deze op een gegeven moment steeds losser zitten.
De versnelling had ook weer kuren, hoop dat het morgen weer goed is.
De fiets fietst erg prettig, ik heb al heel wat kilometers mee gefietst.
Dat wil ik graag blijven doen, maar wel met plezier en op een veilige manier.
Ik ga er van uit dat men bij Meyra dit goed oplossen, en dat ik weer heerlijk onbezorgd kan fietsen.



Geen opmerkingen: