vrijdag 24 mei 2013

Frisse ochtend fietstocht

Vanmorgen een stuk gefietst.
Het was aardig fris buiten, je zou het ook koud kunnen noemen, heb dunne handschoenen aangedaan.
Het was bewolkt met af en toe een vleugje zon er tussendoor.
Je kon de zon wel goed voelen, zeker voor de wind.
Om warm te blijven stevig moeten fietsen.
Merk toch goed dat regelmatig goed trainen, het niet moeilijk maakt om dit goed te kunnen volhouden.
Hoop dat het morgen ook droog is, dan weer een lekker stuk fietsen.

Dankzij de driewieler kan ik dit goed doen, hoef me niet druk te maken om mijn evenwicht te moeten bewaren.
Daardoor kan ik mijn volledige aandacht bij het fietsen houden, en ook nog eens genieten van de omgeving.
Misschien in de toekomst een nog sportieve driewieler, bijv. de Easyrider sport.


Website: Easyrider sport

Geen opmerkingen: