vrijdag 26 juli 2013

#Fiets4daagse #Norg #drentsefiets Vrijdag 26 Juli 2013



Vandaag de vierde en laatste fietsdag van de fiets4daagse.
Vertrek weer vanuit de Brinkhof in Norg.
Via Westervelde via Een, naar het Ronostrand.


Vanaf het Ronostrand Naar Zevenhuizen gefietst.


Vandaar richting Roden, helaas was er iemand zo leuk om een aantal bordjes te laten verdwijnen.
Een blik op de kaart, en een gok, toch vrij snel weer terug op de goede route terecht gekomen.
Bij de kinderboerderij was weer een stempel plaats.
Vandaar over Roderesch, Lieveren terug naar Norg.
Toen ik Lieveren uit fietste kwam er een onverwachte verfrissende douche van boven.
Even geschuild onder de bomen en toen gauw door.
Bij binnenkomst in Norg kregen we Gladiolen en de verdiende medaille.
De tweede medaille met mijn driewiel fiets.
Vorig jaar de Roll on Route gefietst, dit jaar de 40 km.
De eerste twee dagen leken een makkie, de derde dag viel me zwaar, was blij met de hulp motor op de fiets.
Vandaag ging weer vrij goed, alleen op slechte plekken, en het laatste stukje had ik de motor nodig.

Volgend jaar weer, denk het wel, waarschijnlijk weer de 40km.
Zou dat graag vanuit een andere startplaats willen doen, zit alleen met vervoer van mijn driewieler.
Maar goed, eerst maar eens bij komen van de afgelopen vier dagen, zien we volgend jaar wel weer verder.

Geen opmerkingen: