donderdag 25 juli 2013

#Fiets4daagse #Norg #drentsefiets Donderdag 25 Juli 2013



De derde dag van de fiets4daagse bracht ons naar Peize en Eelde,
Starten vanaf de Brinkhof in Norg via Altena naar Peize.
Daar was de 1e controlepost.
Na een broodje en wat drinken ging het verder via Eelderwolde naar Paterswolde/Eelde.
Bij 2e controlepost weer wat gegeten en gedronken ging de route via Bunne en Winde terug naar Norg.



Terug in Norg was het druk en gezellig, ook de fietsers uit Assen waren in Norg.
De derde dag viel me zwaar, Dinsdag en Woensdag ging het me makkelijker af met fietsen.
Morgen is de laatste fietsdag, hopelijk gaat het morgen beter.
Genoten heb ik ondertussen wel, 40km lijkt best veel, maar je fiets met de meute mee, en de kilometers vliegen voorbij.
Ik ben eerder terug dan ik denk dat het gaat duren.
Meestal fiets ik +/- 16kmh, een mooie snelheid.
Er fietsen best veel mensen op een elektrische fiets, wat het zeker gemakkelijk maakt om deze afstand zonder veel inspanning te kunnen afleggen.
Zo houd je meer energie over om onderweg bij verschillende activiteiten langs te gaan.

Voor meer foto's klik HIER

Geen opmerkingen: