vrijdag 12 juli 2013

Wielerronde 2013 in Norg



Gisteren wielerronde in Norg.
Om 15.00 verzamelen op de Brink, beginnen met opbouwen van het parcours.
De dranghekken plaatsen, linten ophangen, de reclame borden en vlaggen ophangen.
Het ging erg vlug, we waren al snel klaar.
Vanaf 8.00 werd het parcours afgesloten voor het verkeer.
Er waren genoeg personen om te vlaggen, ik kon genieten van de wielerronde.
Het was droog en een lekkere temperatuur gister avond, daardoor konden de renners hard fietsen.
En het ging hard, je moest god kijken, anders was men al weer voorbij gevlogen.
Ik vond het een mooie en spannende wielerronde, heb er enorm van genoten.

Na de ronde moest alles weer opgeruimd worden, gelukkig maken vele handen snel werk.
Na het opruimen nog even wat na gedronken bij hotel Karsten in Norg.

Vanmorgen kon ik het helaas goed voelen, spierpijn over mijn hele lichaam.
Vandaag maar ff rustig aan doen, voor iets leuks moet je wat over hebben, zolang het niet erger is, neem ik dat er op de koop toe,

Voor Foto's klik HIER en HIER



Geen opmerkingen: