woensdag 28 augustus 2013

mijn actie - fietsen voor raisin hoop • Raisin Hope Foundation Nederland | Geef.nl

mijn actie - fietsen voor raisin hoop • Raisin Hope Foundation Nederland | Geef.nl


Steun de slachtoffers van traumatisch hersenletsel en hun naasten
De Raisin Hope Foundation Nederland steunt de slachtoffers van traumatisch hersenletsel en hun naasten. Hoop is voor hen belangrijk om een moeilijke periode in hun leven door te komen.
Zelf heb ik ook hersenletsel overgehouden na een herseninfarct.
Dankzij mijn driewieler fiets "De Easy-rider" kan ik weer fietsen, en heb ik mijn vrijheid terug.
Hierdoor ben ik lichamelijk enorm opgeknapt.
Help mee om vrijheid en zelfstandigheid te kunnen geven aan mensen met een hersenletsel, zodat zij zoveel mogelijk kunnen mee doen in de samenleving.


Geen opmerkingen: