zaterdag 14 september 2013

Kunstbeurs op #Museum #Nienoord


Vandaag was de kunst beurs op museum Nienoord.
Vanmorgen vroeg van huis af op de fiets, het regende dus mijn regenpak en laarzen aangedaan.
gelukkig regende het niet hard, maar je werd er wel goed nat van.
Na aankomst mijn regenpak aangehouden, het regende jammer genoeg nog steeds.
De deelnemende kunstenaars geholpen met het vervoeren van hun spullen naar hun stand.
Er waren extra karren, vanuit het familie park, waardoor er snel alle spullen naar hun plek gebracht konden worden.
De temperatuur was best redelijk, jammer dat het steeds een beetje bleef regenen.
De Borg was vandaag toegankelijk voor iedereen, het was Monumentendag in Leek.
Na de middag ben ik naar huis gegaan, regenpak weer aan, bijna de hele terug weg geen regen gehad, alleen het laatste stukje.
Nu bijkomen, het fietsen en lopen vergt toch meer dat ik graag zou willen.
Maar dankzij het fietsen is mijn conditie aardig verbeterd, en kan ik dit nog vrij goed doen, alleen om denken dat ik voldoende rust neem.
Ik wil vaak te snel te veel doen, op het moment zelf heb ik er geen last van, nadien slaat de vermoeidheid wel toe.
Morgen is het Zondag, dat wordt dus een rust dag voor mij.

Geen opmerkingen: