vrijdag 8 november 2013

Fietsen op de #easyrider rond #Norg en #Roden

Vanmorgen begon de dag goed, windstil, zonnetje erbij, wel fris buiten.
Goed weer om te fietsen, en dat heb ik vanmorgen gedaan.
Een mooie fietsrondje van ruim 30km.
De temperatuurmeter gaf maar 7 graden aan, het was droog en dat vind ik veel fijner.
Handschoenen aan, om geen koude handen te krijgen, voor de rest goed doortrappen dan krijg je het warm genoeg.
Op dit soort dagen lijkt het wel als je alleen op de wereld bent, bijna geen andere fietsers tegen gekomen.
Ook het overige verkeer was rustig, daardoor kon ik lekker doorfietsen.

Vanmiddag nog een half uurtje op de crosstrainer getraind, ik heb mijn beweging wel gehad voor vandaag.
In deze periode is het altijd maar afwachten wat voor weer het is buiten.
Met kou heb ik niet zo veel problemen mee, daar kun je je op kleden.
Regen vind ik niets aan, dat nodigt je ook niet uit om naar buiten te gaan, en daar heb ik gelukkig nu de crosstrainer voor.

Geen opmerkingen: