donderdag 7 november 2013

Stallen van je #Driewielfiets

Je stalt ergens je fiets, daar is veel ruimte vrij.
Je komt na een tijdje terug, en je fiets is ingebouwd met andere gestalde fietsen.
Wel zo vol gezet, dat je er niet bij je voorwiel kunt komen.
Het slot zit op het voor wiel, dus de fiets achteruit wegtrekken wil niet.
Hoe los je dit op?

Zelf zet ik de fiets direct naast de fietsen stalling, hopend dat ik de fiets dan zo weer kan pakken.
Mocht er geen andere mogelijkheid zijn, dan zet ik de fiets achterstevoren in de fietsen stalling, kan ik tenminste bij het slot.
Ga bijna altijd op de fiets naar de supermarkt, als er veel fietsen staan zet ik hem buiten de stalling neer.
Is het rustig, dan staat de fiets zo dat ik er weer zo uit kan komen.
Maar soms kom je terug van het boodschappen doen, staat de hele fietsen stalling en daarbuiten met overal gestalde fietsen.
Deze zijn lukraak neer gezet, zie maar hoe je daar weer wegkomt.

Iemand die een driewielfiets heeft, heeft deze niet voor niks nodig, houd daar een beetje rekening mee.

Geen opmerkingen: