donderdag 28 november 2013

Fietstraining en Fitnessen op de #crostrainer

Gisteren ,woensdag, goed getraind op de Crosstrainer langzamer hand kan ik de weerstand verhogen om een zwaardere training te krijgen.
Vandaag heb ik weer een lekker trainings rondje gefietst.
Een wat lagere versnelling, en een zo hoog mogelijke snelheid proberen te halen.
Ook stukken zonder trapondersteuning gefietst.
Gelukkig zit dit er wel op, op een gegeven moment wil het niet meer, dan hup de motor aan, en ik kom weer thuis.
Morgen weer op de crosstrainer trainen, de planning is om morgen middag het parcours te bekijken waar zaterdag gelopen wordt.

Zie website: Loopsport Norg

Zaterdag kijken hoe de deelnemers het er van af brengen.
Jammer genoeg lukt het mij niet om daaraan mee te doen, tijdens het hardlopen moet ik nadenken om mijn rechter been op te tillen.
Na een aantal keer ben ik bekaf, dat lukt mij helaas nog niet.
Ook het evenwicht bewaren tijdens hardlopen lukt mij niet erg goed, dit alles te samen maakt het niet mogelijk voor mij.

Vandaag heb ik ook een week niet meer gerookt, het is de bedoeling om dit minimaal nog 40 jaar vol te houden, het liefst nog wat langer.
Soms zijn er nog momenten dat ik naar een sigaret verlang, het lukt me goed om dat zeker niet te doen.
En hoe langer je niet meer rookt, hoe makkelijker het is om er van af te blijven.

Geen opmerkingen: