zaterdag 18 januari 2014

De 10000km stand bereikt op mijn driewiel fiets de Easyrider

Vanmiddag een stevig stuk gefietst, 30km, waarvan de laatste 3km met trap ondersteuning.
Na 27km kreeg ik last van steken in mijn zij, toen even wat rustiger aangedaan.
Vandaag ook de 10000km gehaald op de kilometer teller.


De fiets heb ik al wat langer, maar weet niet goed hoeveel ik daar mee voor dat ik de teller had, daar mee gefietst heb.
Ik ben blij dat ik dit nu eindelijk gehaald heb, ik hoopte dit voor 31 december 2013 te kunnen halen.
Komend jaar maar zien hoe het allemaal gaat.

Tijdens het fietsen ook goed kunnen nadenken over mijn actie.
Wat er nodig zou kunnen zijn, en welke hulpmiddel daarbij het beste kan helpen.
Met wie zou dit allemaal geregeld kunnen worden, enz enz.
Er komt toch veel bij te kijken met een actie, maar het belangrijkste is toch dar er aandacht is voor NAH getroffenen, en dat fietsen een belangrijk punt is voor eventuele herstel.

Geen opmerkingen: