vrijdag 17 januari 2014

Gesprek gehad met Boris Esschendal van Palestra Wellness Centre Roden

Vandaag een gesprek gehad met Boris Esschendal van Palestra Wellness Centre Roden.
Het was een interessant gesprek, opdat zij ook een preventie centrum zijn.
Zij doen ook mee aan Meet me @ the Gym.
Meet me @ the Gym is een landelijk project voor mensen met hersenletsel. Zij kunnen dan onder deskundige begeleiding trainen bij de daarvoor gecertificeerde sportscholen.
In de tijd dat ik in het revalidatie centrum zat, heb ik gemerkt, dat iedereen anders was, geen enkele hersens infarct is gelijk.
De gevolgen zijn verschillend, en daar bij ook nog het karakter verschil tussen van de getroffenen zelf.
Dus wat zou geschikt zijn voor iedereen als hulpmiddel om te kunnen/blijven bewegen?
Ik vind het toch lastiger dan ik dacht.

Morgen tijdens mijn fietstocht daar maar eens goed over nadenken?

Geen opmerkingen: