donderdag 16 januari 2014

Doelen gezocht

Heerlijk getraind op de crosstrainer vanmorgen.
Me hoofd weer lekker leeg gezweet.
Tijdens het trainen komen veel dingen voorbij, omtrent mijn actie in juni.
Vrijdag heb ik een gesprek in Roden, hoop op een mooie uitkomst, en dat we zeker iets voor elkaar kunnen betekenen.
Ook dacht ik aan een fietstocht, om deze in juni te doen, in teken van mijn actie en een doel.
Zelf heb ik geen ervaring om een fietstocht te organiseren.

Mijn vraag is dus: is er iemand of meerdere personen die een fietstocht willen organiseren?

Het belangrijkste voor eventuele herstel na een beroerte/herseninfarct is toch doorzettings-vermogen.
Dankzij het fietsen heb ik zelf meer uithoudings-vermogen op gebouwd, en hiermee ook mijn doorzettings-vermogen, om door te gaan.
Het fietsen is een goede en makkelijke manier om te kunnen sporten.
Door de vele soorten fietsen is er voor iedereen een mogelijkheid om te kunnen fietsen.

Wilt U Raisin Hope sponsoren? of meer informatie daar over? op de brochure vind U alle informatie.



Voor de hele brochure klik HIER

Geen opmerkingen: