vrijdag 24 januari 2014

Wandeling door de bossen om #Norg



Vanmiddag lekker gewandeld in de bossen rondom Norg.
Het was hier fris buiten, temperatuur zo tussen 0 en 1 graad, het waaide praktisch niet zo tussen de bomen helemaal niet.
Na een tijdje gewandeld te hebben had ik het lekker warm
Gisteren en vandaag voelde ik me niet zo heel erg lekker, maar de frisse buiten wandeling heeft me goed gedaan.
De weersverwachting is dat er dit weekend wel eens sneeuw kan vallen.
Van mij mag het, de wereld ziet er dan erg vredig uit, als alles wit is.
Op een driewieler ook bijna geen problemen met de sneeuw, de fiets staat steviger op de grond dan een tweewiel fiets.

Hoop dat ik morgen weer lekker kan sporten op de crosstrainer, en proberen te fietsen.
Door de kou lijken mijn spieren een stuk stijver te zijn, dan voor mijn infarct.
Hoe warmer de beenspieren, hoe makkelijker het fietsen gaat.

Geen opmerkingen: