maandag 28 april 2014

@fietsenkoffie 45km gefietst op mij easyrider


Vandaag 45 kilometer gefietst, eerst naar Assen, en bij fietsen&koffie een kop koffie gedronken.
De koffie smaakte goed, en bediend door een bekende Drenth. (wil je het weten ga je er zelf maar koffie drinken)
Ik was er nog nooit geweest, de winkel ook goed bekeken.
Een groot aanbod van verschillende fietsen en fiets kleding.
Moet er zeker nog een keer heen, nog lang niet alles kunnen bekijken.
Ik was enorm onder de indruk, van hoe groot het daar is.
Vanaf de voorkant lijkt het niet zo groot, totdat je binnen komt.

Website: Fietsen&koffie

Het weer was apart vond ik, er was bijna geen wind, niet warm, ook niet koud, maar wel vochtig.
Later kwam wel meer de zon er door, regio Assen.
Boven Norg hing wel een dreigende lucht.
Uiteindelijk trok het allemaal weg, geen enkel spatje regen gehad.

Toen ik weg fietste bij Fietsen&koffie, wist ik op een gegeven moment niet meer precies waar ik was, en waar ik heen moest.
Op goed geluk verder gefietst, uit eindelijk kwam ik op een bekende plek en wist ik het weer zeker waar ik heen moest fietsen.


Geen opmerkingen: