woensdag 30 april 2014

@InverseTeams @Vente_Exclusive nieuwe fietsbroek

Maandag nieuwe fietsbroek binnen gekregen.
Gisteren niet aan het fietsen toe gekomen.
Vandaag lukt dat wel, het weer was wel wat raar vanmorgen toen ik wegging.
Onderweg werd het helderder in de lucht, wat droger doordat er wat meer wind kwam.

De eerste kilometers met de broek werden 54km.
De broek zat perfect, dankzij de zeem geen last van mijn billen gekregen van het zitten.
De broekspijpen bleven goed op hun plaats zitten en zaten niet te strak, precies goed.
Op dit moment ben ik zeer tevreden over de broek, nu nog een extra fietsshirt erbij.
De temperatuur viel me vanmorgen nog wat tegen, daarom de beenwarmers er bij aan getrokken.
Rechterkant van mijn lichaam is gevoelig voor koude temperaturen, om de spieren niet te laten verstijven goed opletten hoe ik me aankleed.

Ik kwam onderweg er pas achter dat ik het verkeerde shirt erbij aangetrokken had.
Deze is van katoen, en als dit nat wordt blijft het nat, dan houd het niet goed je lichaam op temperatuur.
De volgende keer beter op letten, wat ik aantrek.
Verder ging de fietstocht erg goed, het leek wel steeds makkelijker te gaan.
Onderweg een aantal pauzes gemaakt om wat te eten, drinken lukt goed tijdens het fietsen.
De maand juni mag komen, dan veel fietsen, maar daar zie ik niet tegen op.
Die 1000km doe ik niet voor mij alleen, maar zeker ook voor andere NAH getroffen die het helaas wat slechter dan mij getroffen hebben.
Met deze actie hoop ik hun te helpen om te kunnen gaan fietsen.
Gewoon om er even tussen uit te zijn.
Maar ook dat door het bewegen het voor hun ook de betere richting uit gaat.



Mijn route op Fietstijden klik hier

Geen opmerkingen: