woensdag 2 april 2014

Waarom 1000km fietsen voor #RHF


Waarvoor ik 1000km ga fietsen, is voor deze fiets.
Mij lukt het om alleen te kunnen fietsen op mijn easyrider.
Helaas zijn er ook veel NAH getroffenen, die het slechter dan mij getroffen hebben.
Voor hen doe ik het, dat zij ook weer kunnen fietsen.
Zij aan zij met begeleiding kunnen zij ook weer fietsen, fietsen is bewegen, en dat is weer goed voor een verder herstel.
Maar natuurlijk om ook buiten te zijn, en ergens naar toe te kunnen.
Iedereen die met de Fun2go Duofiets weer kan fietsen heeft zijn eigen doel om weer te fietsen.
Deze fietsen zijn niet goed koop, en daar wil ik graag bij helpen.
Dat lukt mij niet alleen, daar heb ik Uw hulp bij nodig.
Als er velen zijn die mij met een klein beetje steunen, kan het een hele grote steun voor veel anderen worden.

Dus Doneer  photo button_doneer_hover_zps2398e2c2.png

Geen opmerkingen: