woensdag 21 mei 2014

58,58 km gefietst door Drenthe, Friesland en Groningen

Vandaag een heerlijk stuk gefietst.
Het werd een fietsroute door drie provincies.
Het ging erg lekker vandaag, was op tijd vertrokken, weet niet wat de buien vanmiddag gaan doen.
Mooie plekken gezien onderweg, wil dat jullie graag laten zien, moet ik dan niet de camera vergeten mee te nemen.
De fietstochten kunnen ook bijna niet langer worden, tenminste als ik de route wil bij houden.
De accu van de telefoon houd dat niet zo lang vol.
Dat vind ik wel jammer, heb wel een aantal langere tochten in gedachten om die te gaan fietsen.

Op zo'n 40 km gefietst te hebben, begon ik wel wat zin in wat te krijgen.
Ik had wel wat bij me, maar ik had zin in iets warms.
Ben gestopt bij de kinderboerderij in Roden.
Daar wat gedronken en een tosti gehad, daarna ben ik weer met een goed gevoel verder gefietst.


Voor info over de route kijk op Fietstijden.nl

Toen ik bijna bij Langelo aankwam, stonden er zoveel kranen op het NAM terrein.
Ik heb 14 Telescoop- en bouw kranen geteld, het leek wel een show van kranen.
Tijdens het typen van dit, werd het wat bewolkt hier in Norg, en er viel een klein beetje regen.
Nu schijnt de zon weer, de dip is weer overgetrokken.

Geen opmerkingen: