woensdag 7 mei 2014

Fietsen voor Raisin Hope 2014

Fietsen voor Raisin Hope 2014

Fietsen voor Raisin Hope geeft anderen de mogelijkheid om weer te (kunnen) fietsen.
Om dit mogelijk te maken, zijn er hulp middelen nodig.
Met uw steun kan de Raisin Hope Foundation dat mogelijk maken.
U kunt mij en Raisin Hope steunen door te doneren.
Dat kan via: http://raisin-hope-foundation-nederland.geef.nl/actie/fietsen-voor-raisin-hoop
Om hier meer aandacht voor te vragen, wil ik 1000km fietsen in 1 maand.
Na een hersen infarct nu 5 jaar geleden lukt het mij om dit te kunnen doen met mijn driewiel fiets.
Door het vele fietsen lukt mij nu veel meer, dan 5 jaar geleden.
Wat mij lukt kan een ander ook, alleen zijn daar extra middelen voor nodig.
Ik en andere NAH getroffenen zullen U erg dankbaar zijn.

Groeten Diederik Wierenga
www.driewielerzitfiets.nl

Geen opmerkingen: