vrijdag 9 mei 2014

Herstel en trainen voor 1000km fietsen Sponsoren

Na een aantal dagen een flink aantal kilometers gefietst te hebben.
train ik nu veel op de crosstrainer en wandel ik veel.
Tussendoor rusten om mijn lichaam te laten herstellen.
Mijn grootste zorg is dat de me dat niet goed gaat lukken in juni.
Dat ik mijn lichaam tussen het fietsen door genoeg kan laten rusten om te herstellen, om de volgende dag weer fris te kunnen gaan fietsen.
Wat zou het verstandigs zijn?
Elke dag minstens 35km fietsen, of enkele langere fietstochten tussen door, om zo wat rust dagen te creëren?

Als het zou gaan regenen tijdens het fietsen heb ik pech gehad.
Maar wat er vandaag allemaal naar beneden komt maakt het niet leuk om te gaan fietsen.

Wilde morgenvroeg eerst naar de Aldi om wat extra fietskleding aan te schaffen.
Wat extra kleding op voorraad is niet verkeerd, zeker als ik elke dag ga fietsen.
Qua tijd lukt me dat jammer morgen niet.
Ik wil altijd graag erg veel doen, maar dat moet voor mij ook te doen zijn.

Er zullen vast wel andere mogelijk heden komen.

Mij sponsoren mag natuurlijk altijd.
Zou graag Uw naam - bedrijf willen promoten.
Heeft U belangstelling ik sta graag voor Uw ideeën open.

Geen opmerkingen: