vrijdag 2 mei 2014

Vrjdag 2 Mei fietsrondje @XBionicNL

Vandaag een rondje van 34,5 km gefietst.
Het was toch wat frisser dan ik gewild had, had niet veel zin om te gaan fietsen.
Toen ik eenmaal aan het fietsen was, was ik mijn tegenzin helemaal vergeten.
Ondanks een aardige oosten wind, ging het erg lekker.
Ik merk goed dat regelmatig fietsen zijn vruchten begint af te geven.
Het gaat me steeds makkelijker af.
Het lukt me beter om te switchen tussen wel of geen ondersteuning gebruiken.
Voel vrij goed wat mijn lichaam aankan of niet.

Mijn route van vandaag klik HIER

Vanmiddag mijn fiets sokken van XBionic

Op het moment dat ik thuis kwam, van mijn rondje fietsen, kwam de postbezorger deze brengen.
Morgen heb ik wat anders te doen, dat wordt zondag dat ik ze aan kan trekken voor weer een rondje fietsen.
Ze zitten perfect, en heb er erg veel zin in ze uit te proberen.

Geen opmerkingen: