zondag 1 juni 2014

#1000kmfietsen 1-juni 74,10 km gefietst vandaag.

Vandaag 1 juni, de eerste dag van mijn actie 1000km fietsen voor Raisin Hope

Vanmorgen zo rond 10.30 ben ik vertrokken.


Ik ben begonnen in Norg, de Onlanden, Haren, Waterhuizen, Hoogzand, Zuidlaren, Annen, Anloo, Loon, Assen terug naar Norg.
Tussen Waterhuizen en Hoogezand een heel mooi fietspad gevonden, aan één kant lag het spoor, aan de andere kant een mooi natuurgebied.
Op een gegeven moment, moest ik stoppen, het pad werd versperd door een aantal paarden die in dat gebied graasden.
Het fietsen ging zo lekker in het begin dat ik maar door bleef fietsen.
Net voor Anloo, heb ik de lunch pauze gedaan.


De eerste kilometers zijn binnen, ik moet nog veel meer fietsen.
Als de overige kilometers net zo makkelijk gaan als deze, dan moet dat geen probleem worden.
Ook zag ik nog een duo-fiets onderweg, ik dacht daar doe ik het uit eindelijk voor.
Als NAH getroffene is het belangrijk om te bewegen.
In het begin is dat misschien bijna niet te doen, dan is een duo-fiets een goede manier om daar mee te beginnen.
Samen met een begeleider is dat goed te doen.
Bewegen verbeterd je lichaam, hersenen, en het belangrijkste je voelt je daar een stuk prettiger bij.
Hoe prettiger je je voelt hoe beter je er mee om kan gaan.
Mij heeft het bewegen verder gebracht dan ik ooit had kunnen bedenken.

Morgen de tweede dag, hoop dan weer veel kilometers te kunnen maken.
Ga dan naar Veenhuizen, richting Oosterwolde, Appelscha, en dan moet ik nog bekijken.
Onderweg weet ik beter waar ik naar toe wil, en hoe het met de kilometers en hoe ik mezelf voel.

#1000kmfietsen

De gereden route van vandaag op Mijn Fietstijden.nl
Niet de hele route staat er op.
De accu van de telefoon was leeg de laatste kilometers.

Geen opmerkingen: