maandag 2 juni 2014

#1000kmfietsen 2-juni 80,3 km + Rondje #Norg

Vandaag 80,3 km gefietst.
Via Oosterwolde , Appelscha, Hoogersmilde, Laaghalen, TT-Circuit, afsluitend een rondje om Norg.
Het fietsen ging vrij goed vandaag.
Na een poos gefietst te hebben kreeg ik wel zin in iets.
Dat was vlak voor Hoogersmilde, een bankje met een uitzicht die je niet vaak hebt tijdens het lunchen.


Van Appelscha - Hoogersmilde op een mooie fietsroute door het Drents-Friese wold gefietst.
Daar is voor iedereen heel veel te doen.

In de buurt van Laaghalen, heb ik een kleine pauze gemaakt.
Had eerst, wat is het hier stil, totdat ik brullende motoren in de verte hoorde.
Ik was toch al vrij dicht bij TT-circuit te Assen.
Vandaar terug richting Norg, Vlak voor Norg had ik minder kilometers gefietst dan ik had gedacht.
Daarom nog maar even een rondje om Norg heen gefietst.
Bij de gasopslag te Langeloo was het erg druk met werkzaam heden.

Het leek wel kranen city, zoveel waren er daar, men was bezig om de boortoren weer op te ruimen.
Toen naar huis gefietst, en had ik ruim 80km gefietst.

Hier kun je de route zien op Mijn Fietstijden.nl

Ook van Raam uit Varsseveld heeft een mooi stukje op hun website gezet.
Klik HIER voor het stuk.
Ik ben zeker niet de enige die veel kilometers op een easyrider maakt.
Op een goede fiets is dat allemaal erg simpel om te doen, voor alle leeftijden, wel/niet beperkt.

Geen opmerkingen: