maandag 16 juni 2014

#1000kmfietsen 16-juni Gewandeld @Norg

Vandaag 2x een ronde gewandeld.
Vanmorgen voelde ik me breus, het idee om te fietsen wilde ff niet.
Daarom 2x een ronde gewandeld, op een andere manier bewegen, en dat is niet verkeerd.

Morgen naar het UMCG in Groningen.
Voor controle, al weet ik dat in niet bezorgt hoef te zijn, heb ik wel last van wat spanningen.
Eenmaal alles gehad, dan is dat weer voorbij.

Het andere slechte nieuws is dat ik de easyrider zonder trapondersteuning zal moeten gaan missen.
Morgenmiddag wordt deze omgeruild met mijn eigen easyrider.
Woensdag kan ik er weer helemaal tegen aan.
Ik ben daar erg blij om, was een beetje bang dat ik het misschien niet ging redden om de 1000km te voldoen.
Dat hen ik als doel gesteld, ben het dan ook een beetje verplicht om dat te doen.

Geen opmerkingen: