zaterdag 7 juni 2014

#1000kmfietsen 7-juni 31,6km + 18,6km gefietst

Vandaag een rondje van 31,6km gefietst.
Het ging aardig goed op deze fiets zonder ondersteuning.
Door goed de windrichting in de gaten te houden, lukt het mij deze af standen te kunnen afleggen.


De route op Mijn Fietstijden.nl

Vanmiddag na de koffie nog een rondje gefietst.
De lucht begon te steeds meer en meer te betrekken.
Op een gegeven moment drupte het ook nog eens.
Maar zo na 7 dagen fietsen ben ik erg tevreden.
Ik had wel in gedachten veel meer kilometers gefietst te kunnen hebben afgelegd deze dagen.
Helaas dacht mijn fiets daar net even anders over.
Gelukkig was er wel een driewieler ruil fiets voor handen, kon ik toch nog blijven fietsen.

De route van vanmiddag op Mijn Fietstijden.nl

Onderweg zie ik heel veel leuke dingen.
Dit zou ik graag met jullie willen delen, dmv foto's of een filmpje.
Maar ben zo aandachtig aan het kijken en fietsen tot gelijk, dat ik vergeet om foto's te maken.
Zeker als het fietsen zelf ook nog eens lekker gaat, denk ik niet echt aan stoppen.
Mocht je graag fotograferen, en ook nog eens wil mee fietsen?
Laat maar horen.

Geen opmerkingen: