vrijdag 6 juni 2014

#1000kmfietsen 6-juni 20,9km + 25,8km gefietst @Noordenveld

Vandaag is het heerlijk fietsweer.
Vanmorgen en vanmiddag en stuk gefietst.
Helaas lukt het niet om mijn eigen fiets op tijd klaar te hebben voor dit weekend.
Daarom worden het meerdere korte tochten, ipv één lange tocht.
De vervang fiets heeft geen trap ondersteuning, daardoor worden langer tochten erg lastig.
Gelukkig is de temperatuur buiten wel goed, met warm weer werken mijn spieren een stuk beter dan met kou.

De planning met de te fietsen kilometers deze dagen is toch wat anders dan ik had gedacht.
Met een andere fiets zijn er wel wat aanpassingen nodig met de te volgen routes en afstanden.
De bedoeling is 1000km te fietsen, dat blijf ik doen, deze veranderingen vragen om aanpassingen, maar het gaat me lukken.

De routes via Fietstijden.nl van vanmorgen en van vanmiddag

Geen opmerkingen: