donderdag 5 juni 2014

#1000kmfietsen Rondje #Norg 5-juni 12,3km + 10km

Vanmiddag 12,3km gefietst, rondom Norg.
De temperatuur schommelt hier tussen 13 - 14 graden.
Zonder trapondersteuning en een lekker windje valt het wel tegen.
De bedoeling was een groter rondje, maar opeens een gedonder in de lucht.
Op het moment dat ik bedacht, oei, komt dat wel goed, kwam de regen met bakken uit de hemel.

Thuisgekomen, heb ik me eerst gedoucht, nu eerst kop koffie.
Misschien straks nog een rondje, tenminste als het weer wat mee werkt.

De gereden route van vanmiddag op Mijn Fietstijden.nl

Ik hoop wel dat morgen mijn eigen fiets weer terug is, een lang weekend zonder maakt me niet echt blij.

Vanmiddag na de koffie nog een klein rondje gereden.
Dat werd 10km, toen begon de lucht weer te betrekken, dacht vlug naar huis, wil geen tweede keer nat regenen.

Geen opmerkingen: