zondag 29 juni 2014

@drentsefiets @Norg Drentse Fiets4Daagse



Drentse Fiets4daagse 22 t/m 25 juli 2014
Dan fiets ik mee!!!
De 40km vanuit Norg.

Website: Drentse Fiets4Daagse

Ook vanuit Norg is de:
RollOnRoute (ca. 25 km per dag)
De RollOnRoute is een onderdeel van de route 30/40 km, vanuit startplaats Norg. Deze route is geschikt voor deelnemers die gebruik maken van vervoermiddelen als scootmobiel, al dan niet elektrisch aangedreven rolstoel van Wheely, driewieler, enz.. Dit houdt o.a. in dat er een servicebus met onderdelen op de route meerijdt, er gehandicaptentoiletten aanwezig zijn bij de controleposten en de route goed begaanbaar is voor rolstoelers. Soms zit er een - onvermijdbaar - stukje klinkerweg in de route, maar dit is nooit lang. Onderweg komt u tenminste een controlepost tegen waar u uw deelnemersboekje moet laten afstempelen. Daar waar de route afwijkt van de 30/40 km is dit aangegeven door middel van het gele gebruikelijke routebordje Drentse Fiets4Daagse en een onderbordje 'RollOnRoute'.

Deze route heb ik in 2012 voor het eerst gedaan, dat ging zo goed dat ik in 2013 de 40km tocht heb gefietst.
Dit jaar weer de 40km tocht.

Natuurlijk in mijn RHF fiets kleding, zodat ik goed herkenbaar ben.
Wat extra zou niet verkeerd zijn

Geen opmerkingen: