zondag 29 juni 2014

Goed gedaan. Wat is je volgende actie?

Goed gedaan.
Wat is je volgende actie?
Dat vraagt men mij nu, wat doe je volgend jaar?
Eerst een beetje uitrusten van deze 1000km fietsen.

Zou wel graag weer een actie willen doen.
Dan wel wat grootser en een grotere omgeving.
Zat te denken om met een (duo)fiets bij verschillende NAH getroffenen en/of revalidatie centrums langs te fietsen.
Om hiermee nog meer de aandacht op het weer (kunnen) fietsen te promoten.
Andere ideeën zijn ook erg welkom, het beviel mij erg goed, wil hier mee verder gaan.



Meer personen de mogelijkheid kunnen geven om te kunnen gaan fietsen, en bij te kunnen dragen aan hun verbetering richting herstel.
Een fiets kost geld, maar het levert ook enorm veel op.
Ik zeg altijd, een fiets is voor mij en vele anderen meer dan alleen maar een fiets.
Een fiets is voor ons vrijheid om zelf ergens naar toe te kunnen, mee te komen in de maatschappij.
Dat lijkt erg gewoon, maar als je je huis niet uit kunt qua vervoer maakt het dat je wereld heel erg klein wordt.
Die vrijheid heb ik nu, en wil dat graag houden, maar anderen gun ik deze vrijheid ook.
Daarom mijn actie.

Geen opmerkingen: