dinsdag 22 juli 2014

@drentsefiets De eerste fietsdag @Norg



Vandaag is het dan zover.
De Drentsefiets4daagse 2014 is begonnen.
Thuis drinken en eten klaar gemaakt, ingesmeerd tegen de zon.
Ik ben er klaar voor.
Naar De Brinkhof gefietst, om de 1e stempel op te halen, de fiets4daagse is nu echt begonnen.
En ik was zeker niet de enige fietser, van jong tot oud.
Maar ook de Roll on Route is er dit jaar weer.
Het was warm, maar door de wind vond ik het erg aangenaam, en was het goed te doen.

Dat was in 2012 de eerste 4daagse die ik met deze fiets gefietst heb.
Toen mij dit best makkelijk afging, heb ik besloten om het jaar erop de 40km te gaan doen, en dat doe ik dit jaar weer.

Met de eerste stempel geplaatst. moesten we naar Huis ter Heide, en vandaar naar Veenhuizen, Haulerwijk, en terug naar Norg.
Onderweg weer mooie dingen gezien, en ook nog eens over voor mij onbekende paadjes gefietst.

Onderweg genomen Foto's klik HIER

Morgen de 2e fietsdag, en het weer belooft weer mooi te worden.

Geen opmerkingen: