maandag 21 juli 2014

@drentsefiets De vlag is binnen @Norg @CoopSpithost

Vanmiddag in De Brinkhof in Norg de inschrijving volledig gemaakt.
De fiets vlag heb ik binnen, en aan mijn fiets bevestigd.


Hierna nog wat boodschappen gedaan voor morgen bij Coop Spithorst in Norg.
Lekkere broodjes en drinken voor onderweg morgen.
Ik ga ervan uit dat het weer morgen een stuk droger is dan vandaag.
De verwachtingen zijn goed tenminste.

Deze week doe ik de 40km route.
Dit had ik een aantal jaar geleden absoluut niet van kunnen dromen.
Wakker worden in het ziekenhuis, en praktisch niets meer kunnen, en nu fiets ik dit even.
Wel op een driewiel fiets, maar daar heb ik geen probleem mee.
Dankzij deze fiets kan ik het tenminste doen.
Ik hoop dat meer dit zien, dat als je maar je best doet, dat er zoveel mogelijk is.
Fietsen zijn er praktisch voor iedereen, alleen kunnen de uitvoeringen nog erg prijzig zijn.

Als ambassadeur hoop ik anderen te motiveren om ook te fietsen, en raisinhope te steunen voor meer fietsen.

Geen opmerkingen: