donderdag 24 juli 2014

@drentsefiets Derde fietsdag @Norg.

Vandaag de derde fietsdag vanuit Norg.
Het weer was weer heerlijk, warm, maar met een lekkere wind erbij.
Vandaag was het rondje Norg.
Vertrokken uit Norg, via de gas opslag in Langelo, via Blakervelderhoeve, Lieveren naar Norg.


Van Norg via de Peergroep, Zeijen, Peest terug naar Norg.

Bij de Baander een uitsmijter genomen.
Kan er weer een tijd tegen aan.
Thuis gekomen, eerst een uurtje gelegen, begin toch te merken dat ik moe begin te worden, zeker mijn benen.
Morgen de laatste dag, en dan lekker rust nemen.

Veel vinden dat ik een mooie fiets heb, maar kijken toch raar op dat ik de 40km fiets ipv Roll on Route.
Dat ik op een driewieler fiets, beteken niet dat ik niets meer kan.
Mijn even wicht is helaas blijvend beschadigd, en met deze fiets ben niet afhankelijk van anderen.
Ik doe dus de 40km, dat is goed te doen, al zijn sommige paadjes wel erg smal.

Geen opmerkingen: