vrijdag 25 juli 2014

@drentsefiets Vierde fietsdag @Norg.

Vandaag de vierde en laatste fietsdag vanuit Norg.
Het was vanmorgen een stuk koeler dan gisteren, bewolkt, maar nog droog.
Van Norg naar Haulerwijk het nog droog gehouden, vanaf Haulerwijk naar Zevenhuizen begon het te miezeren en het ging steeds harder regenen.
In Zevenhuizen pauze gehouden, schuilend voor de regen.
Het leek wat droger te zijn, en ik besloot om verder te fietsen.
Via Nieuw Roden naar Ronostrand, onderweg daarnaar toe regende het weer.
Daar een pauze gemaakt, hopend dat het wat droger zou worden.
Helaas was dat niet zo.
Vandaar ging de rit terug naar Norg, waar we een gladiool kregen, en de laatste stempel en natuurlijk de Medaille.

Na ontvangst ben ik gelijk naar huis gefietst, voor droge en schone kleding.
Daarna terug naar de finish gefietst, de foto opgehaald.
Daarna bij Café Zwaneveld gelunchd.

Deze vier dagen ruim 160km gefietst, mooie routes, en zelfs nog wat onbekende stukjes gehad.
Het ging erg goed deze dagen, alleen vandaag de laatste 10km met ondersteuning gefietst.
Ik ben zelf erg tevreden hoe het gegaan is.
Al kreeg ik onderweg regelmatig te horen, als ik niet verkeerd gereden was, of dat men het knap vond dat ik de Rollo on Route fietste.
Elke keer rustig uitgelegd wat er met mij aan de hand was, en waarom ik deze easyrider had.
Een volgende keer, hoop ik dat ik met meerdere kan samen fietsen, wel een stuk gezelliger.


Geen opmerkingen: