donderdag 10 juli 2014

Fietstochtje van 70km #easyrider

Vandaag een toch van 70km gefietst.
Afgelopen maandag nieuwe accu's op de fiets gekregen, dat werd dus een heel eind fietsen om ze leeg te krijgen.
Na 70 kilometer was ik weer thuis, maar de accu's nog steeds niet leeg.
Er moeten nog wat meer kilometers gefietst worden.

Het is warm vandaag, gelukkig door de wind was het tijdens het fietsen goed te doen, het voelde dan niet zo warm aan.
Goed drinken en eten onderweg, dan is het goed te doen.
Dankzij mijn fietshelm, geen last van de zon gehad op mijn hoofd.

Onderweg kwam ik ook een andere easyrider tegen.
Eventjes met haar gepraat, zij had de fiets nog niet zo lang, vandaag een lekker stuk fietsen.
Zij komt uit de regio Noordenveld, er was nog iemand met een easyrider in de omgeving.
Deze ben ik nog niet tegen gekomen, maar leuk om te horen dat er toch meerdere zijn in mijn directe omgeving.

Route op Mijn Fietstijden.nl Bij een pauze de gps ook op pauze gezet, alleen na een stuk weer gefietst te hebben dacht ik er pas aan om de pauze stand uit te zetten.

Geen opmerkingen: