zaterdag 12 juli 2014

@lusvanroden Lus van Roden 2014 @tomgakes

Gisteren naar Roden geweest.
Daar had ik afgesproken met Tom Gakes, hij ging 's avonds mee fietsen met de Lus van Roden.
Om 17.30 werden de Dames rensters weg geschoten door wethouder Auwema.
Tijdens de wedstrijd met Tom een leuk gesprek gehad, en ook nog eens de wedstrijd volgen.

Bij de dames ging de winst in een massasprint naar Rozanne Slik uit Bergen. Mascha Pijnenborg uit Waalwijk werd tweede voor Melissa Steenhof uit Ureterp.


Tussen de dames en heren wedstrijd, was er team tijdrijd rijden.

Daarna waren de heren aan de beurt.
Wat ging dat allemaal snel, zoef zoef en ze waren er voorbij.
Tom zo goed mogelijk in de gaten proberen te houden, dat was voor mij niet echt makkelijk.
Ik kom hem herkennen aan zijn tenu, gecombineerd met rug nummer, en dat hij de enige zonder bril was.
Ik heb er niet zoveel verstand van, het leek wel goed te gaan.


Stefan Poutsma uit Peize werd 1e, Derk Abel Beckeringh uit Amstelveen 2e en Wouter Haan 3e





Website: RTVNoord
Website: RTVDrenthe

Een tijd stil staan wil bij niet, krijg dan last van mijn rug.
Na een paar ronden dacht ik, ik ga ff het parcours wandelend rond.
Kwam ik opeens een andere easyrider fiets tegen.
Een tijd met de eigenaar gepraat over de fiets, de fiets beviel hen uit stekend.
Leuk om te zien dat er steeds meer easyriders in de buurt komen.
De fiets is niet alleen geschikt voor korte ritten, je kunt er ook erg goed langere afstanden mee fietsen.

Geen opmerkingen: