vrijdag 1 augustus 2014

Gewandeld van Norg - Langelo - Norg

De bedoeling was om vandaag te gaan fietsen.
Maar voor ik wegging te fietsen, dacht ik, dan doe ik eerst de boodschappen, heb ik dat gehad.
Op de fiets naar en van de winkel had ik wat last van mijn rechter knie.
Ben dus niet gaan fietsen, maar heb besloten om te gaan wandelen.
Daarop een lekker stevig stuk gewandeld.
Ongeveer 10km van Norg, bij gasopslag Langelo langs.
Dat leek weer eens op kraan citie, zoveel kranen waren er daar weer aanwezig.




Het is heerlijk weer vandaag.
Onderweg genoten van de mooie dingen die er te zien waren.
Muziekje erbij, maakt het lopen een stuk makkelijker, en leid wat af.
Nu weer thuis, geen last meer van mijn knie.

Weet niet als ik morgen een stuk ga fietsen.
Maar zondag ga ik zeker fietsen, vanaf café Zwaneveld, een fietstocht tijdens de feest4daagse hier in Norg.

Geen opmerkingen: