woensdag 6 augustus 2014

Rust nemen als dat moet

Vandaag was de bedoeling om een stuk te gaan fietsen.
Gisteren druk gehad in de winkel, en afgelopen nacht niet goed geslapen.
Daarom vandaag toch wat rustig aan gedaan.
Morgen is de bedoeling om naar Meppel te gaan, Mokum dag.
Er zijn verschillende Meppel Donderdag dagen.
Even er tussen uit, hoop op mooi weer en gezelligheid.

Het liefst blijf ik doorgaan met wat ik graag wil.
Na ruim 5 jaar, begin ik steeds beter naar mijn lichaam te luisteren, en leer ik, wat ik wanneer wel kan doen.
Soms is dat best wel moeilijk, zeker voor een ander om het te kunnen begrijpen.
Je ziet niet aan mij wat ik wel/niet kan.
Voor mij is het vaak moeilijk om dat te kunnen uitleggen.

Zaterdag 30 Augustus hoop ik naar Spaarnwoude te kunnen, naar de raisinhoperide.

Op en rond wielercircuit Spaarnwoude kan iedereen op eigen niveau een prestatie neerzetten, zowel sportieve toerfietsers als mensen met een ernstige vorm van hersenletsel. Er zijn parkoersen van 3 tot en met 150 kilometer. De lange toertocht gaat door het mooie Noordhollandse waterlandschap en is mede uitgezet door onze ambassadeur; tweevoudig Nederlands kampioen Niki Terpstra (klik hier voor route). Om slachtoffers en niet-slachtoffers van hersenletsel bijelkaar te brengen is er na afloop een gezamenlijke barbecue. Mensen met hersenletsel mogen gratis deelnemen aan het fietsevenement. Zij dienen zich wel op te geven. Tevens vragen wij hen als tegenprestatie om wel zoveel mogelijk betalende fietsvrienden mee te nemen.

Geen opmerkingen: