maandag 15 september 2014

82,75km gefietst vandaag @Friesland in @Bikster fietsshirt

Vandaag heerlijk gefietst.
In het begin nog wat frisjes, maar het werd snel warmer.
De zon heb ik bijna niet gezien, met het windje wat er stond was het erg lastig om goed te kleden.
Met jas was te warm wanneer ik stil stond, maar goed te doen tijdens het fietsen.
In het begin zonder jas gefietst, maar in de eerste pauze toch maar besloten om het toch maar aan te doen.


Na de pauze nog een lekker stuk gefietst, wist alleen niet meer waar ik precies was.
Het werd dus meer een verassing tocht waar ik uit kwam.
Daar wel in de auto geweest, maar nog nooit op de fiets.
Nu heel andere weggetjes en fietspaden genomen.
Op een gegeven moment kwam ik weer in Appelscha uit.
Via Ravenswoud, Smilde, Peest terug naar Norg gefietst.

een aantal jaren terug had ik zeker niet kunnen bedenken dat ik zo'n groot rondje kon fietsen.
Misschien 20-25km en dan was ik op.
Maar na veel trainen, en doorzetten lukt dat nu erg goed.
En op de fiets zit je midden in de natuur, je bent in beweging, en je ziet veel verschillende dingen.

Nee vind het absoluut niet erg om een stuk te moeten fietsen.
Mijn uithoudings-vermogen is enorm verbeterd.
Kan het nu veel beter volhouden.

Gereden route op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: