maandag 6 oktober 2014

Gefietst op de #easyrider @vanraam @Noordenveld



Vandaag was het goed weerom te fietsen.
Morgen, dinsdag wordt het misschien ook niets, dus vandaag maar gefietst.
Tijdens het fietsen nagedacht over de fiets en het fietsen.
Op de fiets fiets ik, lange afstanden, en dat is mijn beweging (sport) om fit te blijven.
De fiets zelf is anders, het is meer dan alleen maar een fiets, het is mijn vervoersmiddel om ergens naar toe te kunnen.
Ik doe daar mijn boodschappen mee, of winkelen op 10km - 15km afstand.
Tijdens het winkelen, fiets ik van winkel naar winkel, mochten deze niet naast elkaar bevinden.
Dus ook elke keer op/afstappen.
Ben toch erg blij met de fiets, wat zou ik zonder de fiets moeten, thuis blijven?
Fietsen is voor mij een soort medicijn en fysiotherapie in één.
Dat is veel meer mensen zo, dor te fietsen revalideer je, door te bewegen hou je zorg kosten laag.
Investeren in een fiets is daarom zeker de moeite waard.
De fiets is/kan een goed alternatief zijn voor andere vormen van vervoer.
Er zijn verschillende mogelijkheden kijk aar op de website van Van Raam.

Gefietste route via Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: