zondag 5 oktober 2014

Fietsen op een druilige dag @Norg


Ondanks het wat druilige weer vandaag, toch lekker gefietst.
Afgelopen twee dagen was het heerlijk nazomer weer, maar fietsen lukte deze dagen helaas niet.
Een voordeel van vandaag was dat het rustig was onderweg.
Zo kon ik lekker door fietsen.
Er er weer even uit zijn doet me goed, ik kan tijdens het fietsen goed nadenken over verschillende dingen.
Op een goede plezierige fiets is dat zeker goed te doen.

Ik had nooit gedacht, dat ik ondanks mijn herseninfarct nog zoveel en ver kan fietsen.
Wel met wat hulp van de fiets en hulpmotor, maar toch.
Ook met andere dingen merk ik dat ik het makkelijker heb gekregen.
Ook geeft het mij meer zelf vertrouwen, en dat voelt heerlijk.

Wil je je ook een stuk prettiger voelen, ga fietsen.

Gefietste route op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: