vrijdag 3 oktober 2014

Op de #easyrider vanuit @Norg naar @Zuidhorn gefietst.

Gisteren naar Zuidhorn gefietst.
Voor een afspraak bij Zonnehuisgroep Noord.

Vrijdag 10 oktober a.s. mag ik een driewielerfiets aan de revalidatieafdeling van Zonnehuisgroep Noord in Zuidhorn overhandigen.
Namens de Raisin Hope Foundation Nederland, die deze aangepaste fiets ter beschikking stelt.

Ik voel me zeer vereerd om dit te mogen doen.
De opbrengst van mijn actie 1000km fietsen was niet voldoende voor een gloednieuwe aangepaste fiets, maar via rijwielhandel ’t Mannetje uit Haarlem hebben we deze in prima staat verkerende tweedehands Berkelbike kunnen bemachtigen.


Bij binnen komst zag ik deze twee duofietsen staan.
Wel toevallig dat ze daar staan, deze worden zeer regelmatig gebruikt.
Daar zijn de fietsen ook voor.

Geen opmerkingen: