zaterdag 1 november 2014

Een prachtige dag om te fietsen vandaag.

Vandaag 1 november 2014 is een uitzonderlijk warme dag, heerlijk weer om te fietsen.
Een ronde van 60km is het geworden.
Onderweg pauze gemaakt in het Markehuus te Peelo Assen.
Op deze vrije zaterdag waren veel anderen onderweg, recreatie fietsers, wielrenners, atb, hardlopers, enz.
Binnen blijven was geen optie vandaag, met dit mooie weer moest ik er even uit.
Fiets vind ik heerlijk, en is iets wat ik nog goed kan.
Dit had ik 5 jaar geleden nooit kunnen bedenken, dat ik dit allemaal weer kan doen.
Het is niet in één dag zover gekomen, dat heeft wel een aantal jaar geduurd.
Door steeds door te gaan, blijven fietsen ook als het even tegen zat, ben ik ver gekomen.
Als ik nog verder kom weet ik niet, wat ik nu kan vasthouden en proberen te verbeteren.
De toekomst zie ik positief, ondanks wat me over komen is, overal is er wel een oplossing voor.

Geen opmerkingen: