vrijdag 31 oktober 2014

Heerlijk gesport op Christopeit Sport Crosstrainer


Vanmorgen lekker getraind op de Christopeit Sport Crosstrainer.
Menig zweet druppels vielen naar beneden, een teken dat het goed ging met het trainen.
Net even een andere beweging is goed voor je lichaam.
Ik fiets graag, maar om te kunnen blijven fietsen, is trainen op de crosstrainer en wandelen nodig.

Gistermiddag is de test easyrider opgehaald.
Veel fijne kilometers met gefietst, ik mis hem nu al heel erg.
Een grotere actie radius vergroot je wereld, je kunt makkelijk naar meer toe, verder van huis gelegen.
Nu dus weer op mijn eigen fiets fietsen dat is een enorm verschil.
De fietsen zijn hetzelfde, maar je merkt toch dat mijn eigen fiets ouder en veel meer kilometers erop heeft zitten.
Morgen willen een mooie dag hebben, dan een stuk fietsen met mijn eigen fiets.

Geen opmerkingen: