maandag 29 december 2014

Op de #easyrider fiets @Spijk Kerstdagen door gebracht.

De kerstdagen heb ik in Spijk door gebracht.
Zondag 21 december op de fiets er naar toe gefietst.
Gelukkig de hele rit praktisch voor de wind gehad, van regen heb ik niets gemerkt.
Op de easyrider kan ik goed fietsen, na een lange afstand zo'n beetje fris en fruitig er afgestapt.
In Spijk nog een beetje gefietst, verder relaxte dagen gehad.
Op 2e kerstdag met de auto naar Almere gereden, het auto rijden gaat me nog steeds goed af.
Ook bij verschillende vrienden/kennissen op bezoek geweest,Brigitte en ik hebben genoten deze dagen.
Gisteren weer terug gereden, in Haren de auto getankt, ik had een tank benzine gewonnen bij RV-Drenthe, en helaas niet de auto.
Maar de afgelopen dagen daardoor wel een fijne tijd gehad daardoor.
Vandaag op de fiets weer terug naar Norg gefietst, en wat een geluk, de wind was gedraaid in positieve richting voor mij, had weer de hele weg de wind in de rug.
Het was vandaag wel kouder dan Zondag toen ik naar Spijk gefietst was, goed en warm aangekleed, helemaal geen last van de kou gehad.

Geen opmerkingen: