woensdag 31 december 2014

2014 Driewielerzitfiets jaar op de #Easyrider @Norg

Afgelopen jaar veel gefietst op mijn easyrider driewiel fiets.
Door het fietsen voel ik me een stuk beter, kan meer doen, en mijn uithoudings-vermogen is enorm verbeterd.
Met mijn actie Fietsen voor Raisin Hope heeft €360,00 opgebracht, alle donateurs enorm bedankt.
De actie hield 1000km heb ik in juni gedaan, dat was 30 dagen flink doorzetten.

Ondanks pech onderweg met de fiets, is het toch goed gekomen, met dank aan Meyra Assen.
In juli heb ik de Drentse fiets4daagse vanuit Norg gefietst, 4 dagen 40km gefietst.

Daar bleef het natuurlijk niet bij.
In de andere maanden ook veel gefietst, ook een lange periode op een testfiets van Van Raam.

Met warm of met koud weer fietsen is voor mij niet echt een probleem.
Voor alle jaargetijden ben ik redelijk voor zien van de juiste fietskledng.
Met mijn gewonnen winterfiets kleding set van Fastrider kan ik goed tegen de koudere perioden.
Niet alleen fiets ik veel, maar ook wandel ik veel, en nu ook sinds kort kan ik hardlopen, deze andere manieren van bewegen zorgen dat ik ook kan blijven fietsen.

2015 wordt weer een nieuw jaar met vele uitdagingen, allemaal ga ik ze positief tegemoet.
Hopelijk wordt dat voor iedereen een goed jaar.

Geen opmerkingen: