maandag 8 december 2014

Op de #Easyrider @vanraam terug gefietst @Spijk naar @Norg


Vandaag op de easyrider terug naar huis gefietst.
Het was koud, nat en winderig, op de test easyrider was het erg goed te doen.
Een groot actieradius kan heel veel goed doen.
Op deze manier had ik veel vertrouwen om heen en weer terug te kunnen fietsen.
Al is de easyrider meer een zitfiets, deze afstand was geen enkel probleem voor de fiets, voor mij ook niet.
Geen last van mijn lichaam na het fietsen.
een goede fiets is pas goed als je er niet alleen goed mee kunt fietsen, maar ook goed en makkelijk kunt op- of afstppen van de fiets.
Beide kan ik erg goed met de easyrider.
Een bagage drager op de goede hoogte, ik hoef niet te bukken, makkelijk te besturen, prettig fietsen op de korte en lange tochten.
Ik ben erg tevreden met de easyrider fiets.

Gefietste route vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Was vergeten de accu aan te zetten, de laatste 2 km heeft de tel niet opgenomen.


Geen opmerkingen: