zaterdag 6 december 2014

Weekend Spijk op de fiets met @FastRider_nl fietskleding.

Donderdag op de fiets naar Spijk gefietst.
Warm was het zeker niet, maar door mijn gewonnen winter fiets kleding set van Fastrider
Heb ik het niet koud gehad.
Na een tocht van bijna 60km kwam ik in een leeg huis terecht.
De kinderen waren nog naar school, en Brigitte was naar het UMCG.
De kinderen waren al weer snel terug van school, bij Brigitte ging het mis met de taxi, het is goed gekomen,
Alleen maar 2 uurtjes later dan gehoopt.

Vrijdag Sinterklaas gevierd, iedereen was enorm zenuwachtig, wat krijgen we dit jaar van sinterklaas.
Sinterklaas was het huis niet vergeten, iedereen werd bijna bedolven onder de cadeaus, zelfs ik.
Sportkleren en een geurtje, ik kan dus sporten, en na het douchen ook nog eens lekker ruiken.

Zaterdag moesten Lex en Veerle voetballen.
Lex is met zijn team Kampioen Najaar 2014 geworden.
Dat heeft het hele dorp kunnen merken, na terug komst werden ze rond gereden in een trijntje door Spijk.
Luid toeterend, denk dat iedereen dat wel gehoord heeft.
Vandaag de cadeaus verder uitgepakt, verschillende bouwpakketten in elkaar gezet.

Gereden route via Mijn Fietstijden.nl


Geen opmerkingen: