zondag 4 januari 2015

Zondag fiets rit @Drenthe @Friesland en @Groningen terug @Norg op de #easyrider

Vandaag een heerlijke fiets rit gedaan.
Toen ik wilde vertrekken, had ik thuis een lekker regenbuitje, eerst maar even gewacht topt het droog was.
Daarna toch vertrokken, goed aangekleed, zo warm was het ook weer niet buiten.
Er was een zacht windje, zonneschijn, en bijna geen drup gehad onderweg.
Het gaf me een goed gevoel om weer een stuk te gaan fietsen.
Nu de juiste balans tussen fietsen, hardlopen, wandelen en de crosstrainer zien te vinden.
Ben bang dat ik meer dagen in de week nodig heb om dat voor elkaar te krijgen.
Sinds kort gebruik ik Runkeeper met hardlopen en fietsen, en ik kan het ook gebruiken met het wandelen.
Zo kan ik alle activiteiten goed bij houden.

De rit van vandaag was: Zondag fiets rit 04-01-2015

Geen opmerkingen: