zaterdag 18 april 2015

Diederik Wierenga uit Norg ambassadeur van de Fiets4Daagse

Diederik Wierenga uit Norg:



Website: Word ambassadeur van de Drentse Fiets4Daagse!

"Ik heb al 3 jaar met mijn driewielfiets met de Fiets4Daagse meegedaan. Dit jaar voor de 4e keer aangemeld. Als ambassadeur voor de Raisin Hope Foundation, weet ik hoe belangrijk fietsen is voor beweging en herstel. Zelf heb ik in 2009 een herseninfarct gehad, door het fietsen ga ik steeds een stukje vooruit en lukt het mij om meer te kunnen doen. Ik ben begonnen met de RollOnRoute in Norg, maar het jaar daarop heb ik voor de 40 km gekozen. Daarvoor moest ik ook trainen, omdat 4 dagen te kunnen doen. Graag wil ik daarom ambassadeur worden van de Fiets4Daagse, omdat fietsen goed en leuk is voor iedereen. En dat sportief en plezier in een mooie omgeving je leven kan veraangenamen".

Wil je mee fietsen meld je dan HIER aan:

Bij Ambassadeur vul dan mijn naam Diederik Wierenga in.

Geen opmerkingen: