maandag 20 april 2015

Maandag lentedag gefietst op de #easyrider

Vandaag maandag 20 april is een mooie lente dag, perfect om te fietsen.
Een groot voordeel van een doordeweekse dag is dat er weinig andere recreanten onderweg zijn.
Daardoor heerlijk kunnen genieten van de mooie dingen en natuur die ik vanaf de fiets kan zien.
Zou eigenlijk een camera op de fiets moeten hebben, dan kunnen anderen ook genieten van het moois dat ik onderweg heb gezien.
Steeds stoppen om foto's te maken is niets voor mij, fiets liever door.


Pauze probeer ik vaak op mooie plekjes te doen, vandaag waaide het best wel, wilde graag een plek uit de wind in de zon hebben.
Dat werd eerst in Oosterwolde, daar was het op dat moment heerlijk toeven.
Later bij de sluis bij Huis ter Heide een korte pauze gemaakt.

Vandaag een rit gemaakt van 74km. Route
Elke dag een grote afstand fietsen lukt me niet, door werk en andere bezigheden lukt dat niet altijd.
Het hardlopen wil ook graag blijven doen.
Het is soms lastig, wil graag beide doen, maar ik moet dan goed naar mijn lichaam luisteren, en gelijk ook bedenken hoe en wat met de tijd.

Geen opmerkingen: